مسابقه وبلاگی
 
ستایش مهربون
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
 
 
جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, :: 15:50 ::  نويسنده : مامان منصوره

سلام دوستای خوبم

 

مامان ملیکا جون لطف کردند منو به مسابقه وبلاگی دعوت کردند،تو این مسابقه باید بگیم چرا وبلاگمون رو درست کردیم؟

من این وبلاگو ساختم تا بتونم خاطرات شیرین کودکی دختر نازم رو ثبت و حفظ کنم و یه جورایی برام جذابتر و زنده تره،فکر میکنم برای دخترم هم دسترسی بهشون راحتتر باشه!

و از همه مهم تر اینکه میتونیم کلی دوست وبلاگی پیدا کنیم و باهاشون ارتباط داشته باشیم و از تجربیاتشون استفاده کنیم حالا باید سه تا از دوستامو به این مسابقه دعوت کنم هر چند دوست دارم همه رو دعوت کنم ولی قانون مسابقه اجازه نمیده.

منصوره جون، از دعوتت تشکر میکنم 

   آرین جون  http://nini-ko0ch0olo0.blogfa.com/ 

        آرام جون   http://aram-khanom.persianblog.ir/

       نیایش جون  http://ninish.niniweblog.com/   

 

 

این دسته گل تقدیم به دوستهای وبلاگی خودم دوستتون دارم

 



نظرات شما عزیزان:

مامان نیایش
ساعت17:01---29 بهمن 1391
عزیزم ممنونم از دعوتت چشم حتما شرکت میکنم خیلی قشنگ نوشتی همیشه پا بر جا باشی و موفق

مامان نیایش
ساعت12:10---29 بهمن 1391
ممنونم عزیزم که منو هم دعوت کردی دوست خوبم چشم حتما مینویسم خیلی قشنگ نوشتی ان شاا لله همیشه بتونی براش بنویسی

آرین و مامانی و آرتین
ساعت8:40---29 بهمن 1391
سلام خانمی خوبی؟
ممنونم از لطفت که به فکر ما بودی و ممنونم از دعوتت
بووووووووووووس برا مامان و دختر ماهش
چشم اگه وقت کردم با دو تا فسقلی حتما


سارا مامان آرام
ساعت11:02---28 بهمن 1391
مرسی عزیزم از لطفتپاسخ: اسم سه نفر از دوستاتونو برای مسابقه بنویس یه سری به وب دخترم بزن اونجا توضیحاتشو دادم

مامان ملیکا
ساعت9:34---28 بهمن 1391
ممنونم عزیزم

بهتره دیشب که از حموم آوردمش کلی عرق کرد و تبش ریخت.

لطف کردی منصوره جوووووون

پاسخ: خواهش میکنم


زهرا(✿◠‿◠)
ساعت8:46---28 بهمن 1391
سلام عزیزم...

شرمنده چن وخ نبودم!

سیستمم خراب شده بود!!!

ولی تو به یادم بودی!

ممنون با مرام!پاسخ: خواهش میکنم وظیفس :-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم 7 دی 1389 ساعت 5 عصر در بیمارستان آریا اهواز خدای مهربون یه دختر ناز و دوست داشتنی به ما هدیه داد ما اسم این فرشته نازنینو ستایش گذاشتیم ستایش یعنی شکر و سپاس این وبلاگ درست شده تا خاطرات ستایشو تو خودش نگه داره تا وقتی که بزرگ شد عشقی که مامانی و بابایی بهش دارن رو لابه لای خاطراتش پیدا کنه.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستایش مهربون ستایش خوش زبون و آدرس www.setayeshmehraboon.loxblog.com لینک نمائید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

کد تغییر شکل موس -->

کد حرکت متن دنبال موس 

کد جست و جوی گوگل